loading...
ملودی دانلود
تبلیغات


فروش ویژه مجموعه عظیم بازی های با کیفیت HD اندروید


بیش از 240 بازی اچ دی و جدید دنیا برای گوشی های اندروید. زیباترین و برترین بازی های دنیا در یک مجموعه استثنایی. مجموعه ای متفاوت و ضروری برای تمام دارندگان گوشی و تبلت اندروید. عرضه شده در پکیج اورجینال و شکیل شامل 11 دی وی دی.
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 29800 تومان


فروش ویژه ساعت ضد آب کاسیو Casio EF-505


ساعت بسیار شیک و زیبا مخصوص مشکل پسندان. بند استیل، تک موتوره به همراه روز شمار و 6 ماه گارانتی تعویض. هدیه ای بسیار ارزنده و زیبا ...
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 55000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 60 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

[معرفی موتور های جستجو]

هميشه اگر مي خواهيم دنبال موضوعي در اينترنت بگرديم،به گوگل مي رويم،كلمه ي موردنظر را وارد مي كنيم و به چيزي كه مي خواهيم مي رسيم،اما آيا تا به حال از موتور هاي جستجوگر ايراني استفاده كرده ايد؟به ادامه مطلب رويد.
admin بازدید : 72 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (1)

کد کج شدن تصاویر وبلاگ و سایت

در این مطلب می خواهیم ابزاری را به اشتراک بگذاریم که شاید برای خیلی ها جالب باشد.به وسیله ی این ابزار،هنگامی که موس کامپیوتر روی تصاویر وبلاگ یا سایت می رود،تصاویر کج می شوند و هنگامی که موس برداشته می شود،تصاویر به حالت اول برمی گردند.

استفاده از این ابزار کار آسانی است،کافی است به ادامه مطلب بروید.

admin بازدید : 617 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود.

نسخه جدید و نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final

admin بازدید : 66 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

نکته: گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد. دانلودها همیشه نسخه Stable را منتشر خواهد کرد. مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

مرورگر سریع و سبک کروم Google Chrome 31.0.1650.63

admin بازدید : 89 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

Internet Explorer مرورگر وبی سریع و مطمئن با ویژگی های طراحی شده مطابق با نسل جدید نرم افزارها و نیازهای کاربران و توسعه دهندگان می باشد. مرورگر اینترنت اکسپلورر برای کاربر ویژگی هایی را برای پاسخگویی به نیازهای توسعه دهندگان و طراحان وب را نیز فراهم می آورد. اینترنت اکسپلورر با پشتیبانی از استانداردهای وب، ابزار توسعه دهنده پیشرفته و بهبود وضعیت امنیتی، به منظور ارائه به کاربران به روزرسانی گشته است. در این نسخه سازگاری با خواسته کاربران و کدنویسی ها افزایش یافته است و با پشتیبانی از WebGL و High DPI به عنوان مرورگری پیشرفته قابل استفاده می باشد. همچنین باتوجه به قابل استفاده بودن این نسخه برای ویندوز ۸ ، پشتیبانی از صفحات لمسی نیز به این نسخه اضافه گردیده است. تکنولوژی سریع وبسایت با استفاده از پیش رندر و Prefetch و ذخیره و اولویت بندی اشیاء صفحه وب نیز باعث رقابت شدن این نسخه از نظر سرعت با مرورگرهایی نظیر فایرفاکس و کروم خواهد شد. نمایش صفحات و وبسایت های دارای جاوا اسکریپت بهبود یافته و محیط نرم افزار و ادغام آن با محیط ویندوز بهبود یافته است. 

نسخه جدید مرورگر مایکروسافت Internet Explorer 11.0.9600.16428

admin بازدید : 78 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

دوباره مرورگر موزیلا فایرفاکس پا به عرصه گذاشته و پس از انتشار بیش از ۹ نسخه ی آزمایشی از این مرورگر، بالاخره نسخه نهایی مرورگر محبوب Mozilla Firefox عرضه شد. مرورگری که به شدت در بین هواداران محبوب شده است. شرکت Mozilla برای اولین بار در سال ۲۰۰۴ شاهکار مرورگرها را معرفی کرد. اما با تغییراتی جدید، نسخه ی جدید این ورژن نیز راهی دنیای اینترنت شد.

دانلود Mozilla Firefox 24 Final – مرورگر موزیلا فایرفاکس

admin بازدید : 91 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

آموزش قرار دادن دکمه 1+ در گوشه سایت یا وبلاگ

در این آموزش می تونید دکمه ۱+ گوگل رو که ملاک افزایش پیج رنک سایت هست، رو در سایت یا وبلاگتون قرار بدید. با این اموزش می تونید یه باکس در کنار سمت چپ سایتتون ایجاد کنید که درون اون دکمه ۱+ گوگل قرار داره و با بالا پایین کردن اسکرول بار ، سرجاش می مونه.مثل همین باکس سمت چپ ملودی دانلود.

admin بازدید : 103 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager 6.15.8 Final

Internet Download Manager 6.15 Build 2 Final Retail نرم افزاری برای افزایش 5 برابری سرعت، از سرگیری و ادامه و برنامه ریزی دانلود می باشد. IDM امکان بازیابی جامع خطاها و توانایی ادامه دانلود در زمان قطع ارتباط اینترنت، مشکلات شبکه، خاموش شدن ناگهانی کامپیوتر و یا قطع برق غیر منتظره و راه اندازی مجدد سیستم می باشد. رابط کاربری ساده و گرافیکی این نرم افزار محیط آن را دوستانه و استفاده آن را آسان کرده است.

Internet Download Manager یک شتاب دهنده منطقی است که دارای ویژگی تقسیم هوشمندانه فایل های دینامیک و تکنولوژی امن دانلود به صورت چند بخش می باشد که سبب تسریع در عمل دانلود خواهد شد. بر خلاف سایر برنامه های مدیریت دانلود و شتاب دهنده های اینترنت، این نرم افزار در طول فرایند دانلود، فایل ها را به صورت دینامیک دریافت می کند و بدون اتصال اضافی دیگر، از اتصالات فعال برای رسیدن به بهترین عملکرد شتاب استفاده می کند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 240
  • بازدید سال : 6,027
  • بازدید کلی : 74,531
  • کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید

             

       

      

    انجمن

    انجمن ملودی دانلود

    اطلاعیه

    خرید شارژ

    فونت سایت

    برای اجرای بهتر سایت فونت را دانلود کنید

    B Traffic

    لوگوی سایت ما

    دوستان ما


    تبلیغات


    روزشمار عید