loading...
ملودی دانلود
تبلیغات


فروش ویژه مجموعه عظیم بازی های با کیفیت HD اندروید


بیش از 240 بازی اچ دی و جدید دنیا برای گوشی های اندروید. زیباترین و برترین بازی های دنیا در یک مجموعه استثنایی. مجموعه ای متفاوت و ضروری برای تمام دارندگان گوشی و تبلت اندروید. عرضه شده در پکیج اورجینال و شکیل شامل 11 دی وی دی.
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 29800 تومان


فروش ویژه ساعت ضد آب کاسیو Casio EF-505


ساعت بسیار شیک و زیبا مخصوص مشکل پسندان. بند استیل، تک موتوره به همراه روز شمار و 6 ماه گارانتی تعویض. هدیه ای بسیار ارزنده و زیبا ...
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 55000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 78 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

دوباره مرورگر موزیلا فایرفاکس پا به عرصه گذاشته و پس از انتشار بیش از ۹ نسخه ی آزمایشی از این مرورگر، بالاخره نسخه نهایی مرورگر محبوب Mozilla Firefox عرضه شد. مرورگری که به شدت در بین هواداران محبوب شده است. شرکت Mozilla برای اولین بار در سال ۲۰۰۴ شاهکار مرورگرها را معرفی کرد. اما با تغییراتی جدید، نسخه ی جدید این ورژن نیز راهی دنیای اینترنت شد.

 

دانلود Mozilla Firefox 24 Final – مرورگر موزیلا فایرفاکس

مرورگر موزیلا فایرفاکس محصولی جهانی از کمپانی Mozilla

شاید در آن زمان عرضه ی Firefox این مرورگر استفاده ی زیادی نداشت و کاربران نیز به آن توجه نمی کردند. اما به مرور زمان شدت علاقه ی کاربران افزوده شد تا جایی که امروز، این مرورگر اولین و محبوب ترین نرم افزار مرورگر در دنیا می باشد.

مرورگر موزیلا فایرفاکس، رقیب های زیادی دارد ولی در حال حاضر انتخاب اول کاربران تمام نقاط دنیا است. سرسخت ترین رقیب این نرم افزار، مرورگر قدرتمند شرکت گوگل یعنی Google Chrome می باشد. مسئولان و سازندگان این نرم افزار قبل از ارائه ی نسخه ی اصلی، شبانه روز بر روی آن کار می کنند و با عرضه و پخش نسخه های آزمایشی، مشکلاتی که ممکن است وجود داشته باشد را پیدا و برای نسخه ی اصلی رفع می کنند.

برای این نسخه نیز، چندین نسخه ی آزمایشی عرضه شد تا اینکه بالاخره نسخه ی نهایی آن آماده شد. باید قبول کرد که Firefox از پشتیبانی بی نظیری برخوردار است. همین که کمتر از هر ۲ ماه یک بار یک نسخه ی متفاوت و قدرتمند با امکانات جدید به روز رسانی می شود، نشان از کار و فعالیت های زیاد سازندگان آن دارد. اما دلایلی که این مرورگر را از دیگر رقبا جدا می کند امکانات بالا و قدرت بی نظیر آن در پردازش و لود کردن صفحات مختلف می باشد.

مرورگر موزیلا فایرفاکس از موتور قدرتمند و اختصاصی این شرکت یعنی Gecko بهره می برد. همچنین این مرورگر برای تمام سیستم عامل ها عرضه شده است. با گسترش وب و اهمیت بحث تبلیغات طراحان به فکر ایجاد صفحاتی افتادند که بدون خواست کاربر گشوده شوند. با استفاده از امکان pop-up blocker موزیلا، این صفحات امکان ایجاد مزاحمت را ندارند. این گزینه برای مرورگر قابل تنظیم است. یکی از ویژگی‌های موزیلا امکان گشودن چند صفحه در یک پنجره (tabbed browsing) است. این قابلیت به دلیل استقبال کاربران و همچنین کاربرد وسیع در مدت کوتاهی بین تمام مرورگرها شایع شد اما می‌توان موزیلا را از پایه گذاران آن نام برد.

از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به پشتیبانی از زبان های وب نویسی و همچنین CSS2 و CSS3 و JavaScript، و پشتیبانی از صفحات طراحی شده با فناوری نوین ای‌جکس (AJAX) و پشتیبانی از قابلیت‌های ویژهٔ CMS‌های رایج اشاره کرد. شخصی سازی توانایی‌های فایرفاکس با کمک فایل‌هایی با حجم کم به نام افزونه (Extension) ممکن می‌شود. این افزونه ها در واقع تکه‌های کوچک برنامه‌اند که قابلیت‌های مختلفی را به این مرورگر می‌افزایند. تم‌های مختلف این مرورگر هم شخصی سازی ظاهر آن را راحت می‌کند. 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 322
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 477
  • بازدید ماه : 1,200
  • بازدید سال : 6,987
  • بازدید کلی : 75,491
  • کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید

             

       

      

    انجمن

    انجمن ملودی دانلود

    اطلاعیه

    خرید شارژ

    فونت سایت

    برای اجرای بهتر سایت فونت را دانلود کنید

    B Traffic

    لوگوی سایت ما

    دوستان ما


    تبلیغات


    روزشمار عید