loading...
ملودی دانلود
تبلیغات


فروش ویژه مجموعه عظیم بازی های با کیفیت HD اندروید


بیش از 240 بازی اچ دی و جدید دنیا برای گوشی های اندروید. زیباترین و برترین بازی های دنیا در یک مجموعه استثنایی. مجموعه ای متفاوت و ضروری برای تمام دارندگان گوشی و تبلت اندروید. عرضه شده در پکیج اورجینال و شکیل شامل 11 دی وی دی.
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 29800 تومان


فروش ویژه ساعت ضد آب کاسیو Casio EF-505


ساعت بسیار شیک و زیبا مخصوص مشکل پسندان. بند استیل، تک موتوره به همراه روز شمار و 6 ماه گارانتی تعویض. هدیه ای بسیار ارزنده و زیبا ...
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 55000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 102 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Flashback برای PC

نسخه ی HD بازی Flashback بر اساس Flashback: The Quest for Identity که در سال ۱۹۹۲ برای کنسول آمیگا منتشر شده بود ساخته می شود و در تاریخ ۲۱ آگوست برای کنسول Xbox 360 منتشر شد. این بازی یک عنوان علمی تخیلی می باشد که توسط VectorCell ساخته می شود و ناشر آن یوبیسافت می باشد که بعد از بیست سال دوباره آن را زنده کرده است. نسخه ی اصلی بازی Flashback همانطور که گفته شد در سال ۱۹۹۲ منتشر شد ولی برخلاف نسخه ی HD آن با بازخورد مناسب تری از سوی محافل مختلف مرتبط با گیم و منتقدان رو به رو شد. این امر در صورتی است که تا حال نسخه ی جدید این بازی نتوانسته نمرات خوبی را دریافت کند. داستان بازی هم در مورد شخصیتی به نام  Conrad B می باشد که همانند باقی قهرمانان قدیمی حافظه ی خود را از دست داده و …

admin بازدید : 83 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

Dragons Defenders of Berk WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم |

|قسمت سوم به پست اضافه شد|

|زیرنویس فارسی قسمت اول به پست اضافه شد|
دانلود فصل دوم انیمیشن اژدهاسواران – Dragons Defenders of Berk 2013

نام انیمیشن: Dragons Defenders of Berk Season 2 – فصل دوم انیمیشن سریالی اژدها سواران

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۴۸ مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p

Wiki

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: سواران برک (Dragons: Riders of Berk) یک مجموعه تلویزیونی و آمریکایی انیمه شده توسط کامپیوتر می باشد که در شبکه Cartoon Network پخش می شود و بر پایه فیلم How to Train Your Dragon که محصول سال ۲۰۱۰ می باشد، ساخته شده است. این مجموعه نقش یک پل بین فیلم سال ۲۰۱۰ و فیلم سال ۲۰۱۴ را دارد. قسمت اول این انیمیشن سریالی در تاریخ ۷ آگوست ۲۰۱۲ پخش شد و طبق برنامه دارای ۲ فصل ۲۰ قسمتی می باشد. داستان سریال در ادامه فیلم How to Train Your Dragon اتفاق می افتد، سواران برک، Hiccup را دنبال می کنند در حالی که او قصد نگه داشتن تعادل بین وایکینگ ها و اژدهایان را دارد. در این سریال، Hiccup، Toothless و سایر نوجوان های وایکینگ در تست هایی در آکادمی تربیت دراگون قرار داده می شوند که در آن ها شرایط به مراتب سخت تر از برک است، اژدهاهای جدید  خیلی سخت تربیت می شوند و دشمنان جدید که می خواهند رابطه بین اژدهاها و وایکینگ ها را خراب کنند و …

admin بازدید : 783 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

نسخه جدید سری بازی‌های بسکتبالی NBA با نام NBA 2K14 به عنوان فرنچایز جدید این بازی پرآوازه می‌باشد. با وجود بیش از ۳۸ بازی ورزشی که در سال عرضه می‌شوند و عناوینی که برای بهترین‌های این بازی‌ها انتخاب می‌شود، یک بار دیگر سری بازی‌های محبوب NBA لقب برترین شبیه‌ساز بازی‌ها را برای یک‌بار دیگر به خود اختصاص داد. امسال، کمپانی ۲K تمامی نیروی خود را همراه با یکی از اثرگذارترین عوامل خود با نام LeBron James در پیاده‌سازی هرچه بهتر لیگ قهرمانان به‌کار می‌گیرد. با وجود موسیقی‌های متن بسیار هیجان‌انگیز بازی که توسط King انتخاب شده، کنترل بازی که توسط ویژگی جدید Pro Stick اصلاحات زیادی داشته، افزودن قابلیت Signature Skills، افزایش تکنیک‌های دفاع که شامل دانک‌های تدافعی هستند و بسیاری از موارد دیگر، بازی NBA 2K14 یک‌بار دیگر خود را برای برافراشتن سری برتر بازی‌های ورزشی آماده کرده است.

NBA 2K14 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵٫۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

دانلود بازی NBA 2K14 برای PC

admin بازدید : 79 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

در F1 2013 شما می‌توانید به جای تمامی رانندگان مشهور نظیر لوئیس همیلتون، سباستین فتل و غیره بازی کنید، همچنین تمامی پیست‌ها و ماشین‌های واقعی مسابقات فرمول یک نیز در بازی وجود خواهد داشت. در ضمن تمامی تغییراتی که در قوانین مسابقات فرمول یک ایجاد شده است نیز در F1 2013 وجود خواهد داشت. F1 2013 دارای بخش جدیدی به نام Classic Mode می‌باشد که توسط  گزارشگر معروف Murray Walker معرفی می‌شود. در این بخش رانندگان مشهور دهه‌ی ۸۰ در کنار رانندگان حال حاضر مسابقه می‌دهند. همچنین ماشین‍ها و پیست‌های قدیمی فرمول یک نیز در این بخش قابل دسترس هستند. Classic Mode را می‌توانید در حالت آنلاین و آفلاین بازی کنید. F1 2013 دارای بخش Young Driver’s Test نیز می‌باشد که نسبت به سال قبل گسترش بسیاری پیدا کرده است. این بخش برای بازیکنان جدیدی است که هنوز به زیر و بم فرمول یک آشنا نیستند. همه‌ی بخش‌های آفلاین بازی نیز با RaceNet هماهنگ هستند تا F1 2013 را رقابتی و اجتماعی‌تر از نسخه‌های پیشین بکند.

F1 2013 PC-RELOADED

دانلود بازی F1 2013 برای PC

admin بازدید : 87 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

Pro Evolution Soccer 2014 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲٫۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

Update: Update v1.01-RELOADED added

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC

admin بازدید : 52 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

اس ام اس غمناک

اس ام اس غمگین عاشقانه جدید مهر ۹۲

اس ام اس غمناک و سوزدار مهر ۹۲

اس ام اس های غمگین عاشقانه و جدیدترین اس ام اس های سوزدار و غمناک سری جدید مهر ۹۲ را در این مطلب بخوانید و حسابی لذت ببرید….

 برای مشاهده اس ام اس غمناک به ادامه مطلب بروید…

admin بازدید : 60 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

اس ام اس دلتنگی

اس ام اس غمگین و دلتنگی مهر ۹۲

اس ام اس دلتنگی زیبا و دلنشین مهر ۹۲

اس ام اس های دلتنگی زیبا و دلنشین و پیامک های احساسی و غمگین جدید سری جمعه ۵ مهر ماه ۹۲ را در این پست از سایت کلیک کن بیا تو برای شما کاربران عزیز قرار داده ایم.امیدواریم لذت ببرید…..

 برای مشاهده اس ام اس دلتنگی به ادامه مطلب بروید…

admin بازدید : 266 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه باران مهر ۹۲

اس ام اس احساسی باران مهر ۹۲

اس ام اس های احساسی و عاشقانه با موضوع باران سری جدید  مهر ۹۲ را در این مطلب بخوانید و برای دوستان و عزیزانتان ارسال کنید.ما را همراهی کنید…..

 

 برای مشاهده اس ام اس باران به ادامه مطلب بروید…

admin بازدید : 82 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای بابک جهانبخش به نام اکسیژن

(آهنگسازان : بابک جهانبخش ، پیام هوشمند)

(ترانه سرایان : بابک جهانبخش ، محسن شیرالی ، یاحا کاشانی ، علی بحرینی ، بهاره مکرم ، بیتا طاعی)

(تنظیم کنندگان : کوشان حداد، بابک جهانبخش ، رضا تاجبخش، اشکان آبرون ، انوشیروان تقوی ، پیام هوشمند ،معین راهبر ، میلاد هاشمی)

برای حمایت از صاحب اثر این آلبوم زیبا تمامی قطعات با کیفیت ۱۲۸ بر روی سایت قرار گرفته شد

شما نیز میتوانید این آلبوم را با کیفیت بالا از مراکز فرهنگی و هنری تهیه نمائید.

دانلود آلبوم جدید بابک جهانبخش به نام اکسیژن

admin بازدید : 83 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

Despicable Me 2 TSRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت TSRip 720p می باشد|

دانلود دوبله فارسی انیمیشن من شرور ۲ – Despicable Me 2 2013

نام انیمیشن: Despicable Me 2 – من شرور ۲

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۹۸ دقیقه

حجم: ۶۵۵ مگابایت

کیفیت: TSRip 720p (کیفیت پرده ای)

IMDB

دوبله فارسی

خلاصه داستان: در قسمت دوم از انیمیشن « من نفرت انگیز » ، گرو ( با صدای استیو کارل ) که دیگر مانند گذشته خبیث نیست، تصمیم می گیرد گروهی بسازد و یک جنایتکار تازه که آرامش را از همه سلب کرده، ادب کند اما…

admin بازدید : 227 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای گروه سون به نام دوست دارم

برای حمایت از صاحب اثران(گروه سون) ، لطفا این آلبوم فوق العاده را از مراکز فرهنگی و هنری خریداری نمایید.

 

دانلود آلبوم جدید گروه سون به نام دوست دارم

admin بازدید : 62 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

The Croods WebRip R6 (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه نهایی دوبله گلوری، با اصلاحات نهایی (هماهنگ با نسخه بلوری) اضافه شد|

|نسخه Bluray انیمیشن در دو کیفیت HD 720p و HD 1080p اضافه شد|

دانلود دوبله فارسی انیمیشن غارنشینان – The Croods 2013

نام انیمیشن: The Croods – غارنشینان

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۹۸ دقیقه

حجم: ۶۰۶ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/ BDRip 1080p

IMDB

دوبله فارسی (گلوری)

 

خلاصه داستان: در انیمیشن کرودز، انسانهای ماقبل تاریخ برای شناخت محیط خود و پیدا کردن محلی مناسب برای زندگی به ناکجا آباد سفر می کنند، اما در این سفر با خطراتی همچون حیوانات درنده و محیط های ناشناخته مواجه می شوند و ...

admin بازدید : 94 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

Hulk and the Agents of S.M.A.S.H. WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم|

|قسمت هفتم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت ششم به پست اضافه شد|
دانلود فصل اول انیمیشن Hulk and the Agents of S.M.A.S.H. 2013

نام انیمیشن: Hulk and the Agents of S.M.A.S.H.

ژانر: انیمیشن، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: هر قسمت ۱۴۶ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

WiKi

زیرنویس فارسی: دارد، در حال ترجمه…

خلاصه داستان: سریال کارتونی هالک بر اساس شخصیت کارتونی محبوبی با همین نام ساخته شده است. داستان این سریال،گروهی عظیم از شخصیت های کارتونی را شامل می شود که تکاپوی خانوادگی بسیار جالبی در آن ها به چشم می خورد. با استفاده از صداگذاری های حرفه ای شخصیت ها و دیالوگ های جذاب، این انیمیشن یک سبک شوخ طبعانه را به خود گرفته است. شخصیت های این داستان Hulk, She-Hulk, Red Hulk, A-Bomb و Skaar می باشند که برای جلوگیری از خطراتی که هیچ قهرمان دیگری توانایی رویارویی با آن ها را ندارد، با یکدیگر متحد شده اند و مردم خواهند فهمید که هالک، چیزی بیشتر از یک هیولا است و …

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 203
  • بازدید سال : 5,990
  • بازدید کلی : 74,494
  • کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید

             

       

      

    انجمن

    انجمن ملودی دانلود

    اطلاعیه

    خرید شارژ

    فونت سایت

    برای اجرای بهتر سایت فونت را دانلود کنید

    B Traffic

    لوگوی سایت ما

    دوستان ما


    تبلیغات


    روزشمار عید