loading...
ملودی دانلود
تبلیغات


فروش ویژه مجموعه عظیم بازی های با کیفیت HD اندروید


بیش از 240 بازی اچ دی و جدید دنیا برای گوشی های اندروید. زیباترین و برترین بازی های دنیا در یک مجموعه استثنایی. مجموعه ای متفاوت و ضروری برای تمام دارندگان گوشی و تبلت اندروید. عرضه شده در پکیج اورجینال و شکیل شامل 11 دی وی دی.
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 29800 تومان


فروش ویژه ساعت ضد آب کاسیو Casio EF-505


ساعت بسیار شیک و زیبا مخصوص مشکل پسندان. بند استیل، تک موتوره به همراه روز شمار و 6 ماه گارانتی تعویض. هدیه ای بسیار ارزنده و زیبا ...
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 55000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 73 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

Angry Birds Toons Season 1 WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم|

|قسمت بیست و هشتم به پست اضافه شد|

دانلود فصل اول انیمیشن Angry Birds Toons 2013

نام انیمیشن: Angry Birds Toons – انیمیشن پرندگان خشمگین

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت به طور میانگین ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۲۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

 

خلاصه داستان: زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره ی خوک ها ساده نیست. پرنده خشمگین Red به همراه دوستان پرنده ی خود با نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence باید با یکدیگر همکاری کرده تا از تخم های خود و آینده ی زندگیشان در برابر خوک های بد طینت مراقبت کنند و …

admin بازدید : 82 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

الکسا یک سایت خبری درباره ی سایت های جهان است و هر چند وقت در یک آماری سایت های ایران و جهان را رتبه بندی میکند . در ادامه ی مطلب میتوانید آخرین رتبه بندی سایت های ایرانی را مشاهده کنید.

 

رتبه بندی سایت ها توسط الکسا

admin بازدید : 699 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

|دانلود با لینک مستقیم |

همانطور که اطلاع دارید، چند روز پیش شرکت راک استار تصویر اصلی شهر لوس سانتوس را در فضای مجازی اینترنت به اشتراک گذاشت که وسعت بی کران این شهر در عنوان GTA V سبب شد تا یک شوک بسیار سنگین به طیف کثیری از بازیکنندگان وارد شود. اما حال به تازگی یکی از طرفداران این سری عناوین در طی اقدامی پسندیده، این بازی را برای کنسول PS3 راهی بازار کرده است.

دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PS3
admin بازدید : 70 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود بازی تانک کاغذی برای کامپیوتر

بازی رایانه ای تانک کاغذی، یک بازی ایرانی که یاد آور یکی از بازی های جذاب کودکی ماست؛ بازی که در اون، یک برگه کاغذ میگرفتیم و تا میزدیم و وسطش خط میکشیدیم بعد هر طرف تعدادی تانک و سرباز میکشیدیم؛ بعد از اون شروع میکردیم به نقطه گذاشتن توی زمین خودمون و بعد کاغذ رو تا میکردیم و نقطه قرینه میشد؛ بعد اگه اون نقطه به دشمن میخورد یه ضربدر روش میزدیم و هر کس که آخر بازی سرباز داشت برنده میشد.حالا شما میتونین با بازی تانک کاغذی این بازی رو دوباره  تجربه کنید این بازی پس از رقابت با ۱۲بازی در جشنواره بازیساز خلاق وبسایت پرومیکرز به مقام بازی برتر این جشنواره دست یافت پیشنهاد می کنم حتما این بازی ایرانی کم حجم فوق العاده جالب را دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

admin بازدید : 103 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager 6.15.8 Final

Internet Download Manager 6.15 Build 2 Final Retail نرم افزاری برای افزایش 5 برابری سرعت، از سرگیری و ادامه و برنامه ریزی دانلود می باشد. IDM امکان بازیابی جامع خطاها و توانایی ادامه دانلود در زمان قطع ارتباط اینترنت، مشکلات شبکه، خاموش شدن ناگهانی کامپیوتر و یا قطع برق غیر منتظره و راه اندازی مجدد سیستم می باشد. رابط کاربری ساده و گرافیکی این نرم افزار محیط آن را دوستانه و استفاده آن را آسان کرده است.

Internet Download Manager یک شتاب دهنده منطقی است که دارای ویژگی تقسیم هوشمندانه فایل های دینامیک و تکنولوژی امن دانلود به صورت چند بخش می باشد که سبب تسریع در عمل دانلود خواهد شد. بر خلاف سایر برنامه های مدیریت دانلود و شتاب دهنده های اینترنت، این نرم افزار در طول فرایند دانلود، فایل ها را به صورت دینامیک دریافت می کند و بدون اتصال اضافی دیگر، از اتصالات فعال برای رسیدن به بهترین عملکرد شتاب استفاده می کند.

admin بازدید : 73 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (1)

تصویر پرچم کشور های مختلف با فرمت PNG

شاید شما هم در کار های گرافیکی و یا طراحی های خود نیازمند تصویر پرچم کشور های مختلف هستید ، در این صورت می توانید از این مجموعه تصاویر از پرچم 250 کشور مختلف با کیفیت خوب و با فرمت PNG است استفاده کنید .

admin بازدید : 325 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود قالب ایران فیلم برای سرویس های وبلاگ دهی

قالب جدید و بسیار زیبای ایران فیلم با فول امکانات با موضوع فیلم و سریال و زیرنویس

سازگار با آخرین ورژن مرورگرهای فایرفاکس - گوگل کروم - اوپرا - سافاری - اینترنت اکسپلورر

حجم قالب: متوسط

admin بازدید : 327 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

قالب فاز دو موزیک برای سرویس های وبلاگ دهی

قالب جدید و بسیار زیبا فضا تو موزیک ویژه کسانی که  وبلاگ با موضوع موسیقی و گالری عکس دارند قالب برای کاربران رزبلاگ - میهن بلاگ - بلاگفا - لوکس بلاگ - بلاگ اسکای قابل استفاده است.

admin بازدید : 300 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

قالب همیار وردپرس برای سرویس های وبلاگدهی

سلام در این پست قالب همیار وردپرس رو گذاشتم این قالب برای سایت هایی با محتوای کد نویسی و ترجمه ی قالب و وبمستر ها و برنامه نویسی و ازهمه مهم تر مناسب برای سایت های گرافیک است که داری سئوی بالا است.این قالب به دو صورت دو و سه ستونه برای رزبلاگ و بلاگفا و بلاگ اسکای و میهن بلاگ ترجمه شده است.

admin بازدید : 107 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

[آپلود از سرور اختصاصی سایت]

دانلود Adobe Flash Player برای اندروید

وبگردی کامل و زیبا را در آندروید شما به ارمغان می آورد و با نصب آن موزیک ها ، بنرها ، بازی ها و برنامه ها را که نیاز به ادوبی فلش پلیر دارند را بدون دردسر در تبلت و یا آندروید خود مشاهده کنید.

این نرم افزار فوق العاده برای اجرای بسیاری از بازی های موبایل شما لازم می شوند.

هم اکنون در ملودی دانلود نسخه نهایی منتشر شده ی ادوبی فلش پلیر را برای گوشی های آندروید ۲.۲ را برای شما قرار داده ایم .

 

admin بازدید : 124 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

[آپلود از سرور اختصاصی سایت]

نسخه جدید بازی بریدن طناب Cut The Rope v1.3.2 – آندروید

طناب را ببر یا همان Cut The Rope بازی فوق العاده سرگرم کننده در مورد یک موجود شگفت انگیز و جالب است که با خوردن آبنبات خوش حال می شود و اکنون شما با بریدن ریسمان متصل به آبنبات باید آن را در دهان این آبنبات خور بامزه بیاندازید و البته باید در مراحل مختلف این کار ستاره های موجود را جمع آوری، موانع گسترده را پشت سر و دشمنان را برای دزدین آبنبات ناکام گذارید. برای اجرای این بازی نیازمند آندروید 2 و یا بالاتر هستید .

admin بازدید : 643 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

[آپلود از سرور اختصاصی سایت]

دانلود بازی Galaxy On Fire 2 HD برای اندروید

بازی Galaxy on Fire 2 Full HD یک بازی ماجراجویانه سبک استراتژیک است. بازی جذاب و بسیار زیبای Galaxy On Fire 2 HD که توسط شرکت Fishlabs برای PC در سال 2012 ساخت و منتشر شده است. کاراکتر اصلی داستان این بازی خود را در مقابل ناوگان بیگانگان که بسیار مرموز نیز هستند می بیند ، علی رغم تلاش های خود را برای بازگشت به خانه، این ماجرا وی را به ماجرایی مرگبار کشانده است. شما در این بازی میبایست با تهیه سنگ، چوب، غذا، طلا، پول و… که پیش نیاز های شما برای انجام یک بازی استراتژیک هستند پایگاه خود را در هر سیاره بنا کرده و با دشمنان موجود مبارزه کرده و آنها را شکست دهید. همچنینمیتوانید با افراد موجود در هر سیاره صحبت کرده و از آنها ماموریت بگیرید که بری بدست آوردن پول بسیار مناسب هستند.

 

admin بازدید : 133 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

[آپلود از سرور اختصاصی سایت]

مجموعه شکلک های ترول

در این مطلب ما قصد داریم مجموعه ای از کامل ترین فونتشکلک های ترول را برای شما آماده دانلود ساختیم  که اکثر شکلک ها و با طبقه بندی و مرتب در آن قرار گرفته است و شما می توانید از این فونت در ساختن جوک های تصویری ترول و....استفاده کنید.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 319
  • بازدید سال : 6,106
  • بازدید کلی : 74,610
  • کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید

             

       

      

    انجمن

    انجمن ملودی دانلود

    اطلاعیه

    خرید شارژ

    فونت سایت

    برای اجرای بهتر سایت فونت را دانلود کنید

    B Traffic

    لوگوی سایت ما

    دوستان ما


    تبلیغات


    روزشمار عید